Beszél szerkezete és felépítése az ágazat, az indiai textilipar uralja csak néhány nagy (szervezett és számos kis-és középvállalkozások (szervezetlen) cégek. A kis-és középvállalkozások versenyképességének játékosok bár még nincs globális jelenlét. Versenyképességének költség tudható be a rendelkezésre álló kész alapanyag és alacsony költségu munkaerot.Pamut-és szintetikus szálak kapható nagy mennyiségben. Számos nemzetközi márkák, mint a GAP, a Wal-Mart, a Tommy Hilfiger, Benetton, G Star, Levi's és Marks & Spencer, a segítségével az India, mint forrás csomópont.
A belföldi és az export piac növekedése várható egy nagyon magas arány. Becslések szerint az ágazat várhatóan eléri a $ 83000000000 az elkövetkezo öt évre. A hazai piac növekedése hajtja a nagyobb fogyaszt osztályt és a növekvo egy fore jutó fogyasztás (jelenleg csak 3 kg. Szálak egy fore jutó: 1/3rd a globális átlagnál). India reméli, hogy lesz a második legnagyobb exportor a ruházati között LCCs 2010-ig, a következo csak Kínában
Befejezése után a nemzetközi kvótarendszer, India átalakítani a költségek szempontjából egy nagyobb részesedése a globális piacon. Külföldi befektetok érdekelt az indiai piacon is kihasználják India nagy és egyre növekvo fogyasztói piac növekvo vásárlóero.
India költségek szempontjából gyártási textil-és ruházati származnak-kínálat boséges, az alapanyagok versenyképes áron és alacsony a bérköltség egy sor képzettségi szint - a képzetlen munkaero divattervezo.
Különleges gazdasági övezetek építeni fog ezekre az elonyök:
oa belso adók vagy importvámok
o 5 évben a társasági adó üdülési követ jövedelemadó 50%-a normál mérték, amíg 10 éves
o A tranzakciós költségek csökkenése
° A jobb infrastruktúra
A kormány is tervezi, hogy hozzanak létre 25 integrált textil parkok. Több mint $ 30000000000 értéku befektetési lehetoségek kapacitásnövekedés és a modernizációt. A közelmúltban Carrera Jeans bejelentette a Jeans gyár India beruházással több mint 110.000.000 $.
No comments:
Post a Comment