Ez volt 1976, amikor lettem rajongója Barron's. A Dow Jones Industrials alatt maradtak 1000. Mr. Ableson az esze velem nevetett, ahogy nyárson értékelések, amely indokolná a Dow fölött 1000. 1977-ben, a 30 éves kincstárjegy volt a kereskedés a hozam mintegy 7,75%-os úton, hogy csak a 15% fölötti négy év múlva
Én továbbra is olvasod ezt augusztus folyóirat. Azonban, amikor elolvastam az elso oldalt szerkesztoi a hétvégén, én mélységesen elszomorította. Barron's magazin különleges helyet közötti
A Barron's terv bemutat néhány merész és látszólag radikális eszmék. Azt javasolja, hogy $ 200.000.000.000 A ponyva pénz és reset fo egyenlegek kb 850000000000 $ alatti elsodleges jelzálog által becsült 25%-os. Én tapsol az ötleteket, ám azt hiszem, hogy elmarad a címzési és megoldása a nehéz problémája.
A Barron's terv közelíti meg a problémát felülrol lefelé. Erosít a bankok tegyék módosítsa jelzálog; kap cash flow mozgó; kap hitelezés újraindítása. A probléma az, hogy ez a régi megoldás. Ez nem fog muködni, akkor nem muködik. A bankok már nem a pénzügyi rendszer, hanem inkább egy része a pénzügyi rendszer. És ezek egyre kisebb részét a pénzügyi rendszer. Mint a General Motors, a bankok nem értik, hogy a világ megváltozott, miközben voltak a partin. Most már ahhoz, hogy egy egész sor intézmény, amely nem bank, hanem kölcsön, hogy nem a befektetok, hanem befektetni. Egyre inkább ezek az új szervezetek a pénzügyi rendszer, és ok válnak a nagyobb részét a rendszer minden nap. Nekik van más tulajdonságokkal mint a hagyományos bankok: ezek a globális, virtuális és többnyire nem szabályozott. Hadd utalja vissza egy korábbi kérdés a kiadvány.
Eloször is nézzük meg a február 9 kérdését Barron's magazin. Két cikk különösen azt, hogy indokolják felülvizsgálata. Az elso a vezeto szerkeszto Jonathan: R. Laing, címe: "Tanácsadás Geithner: Ne fogd vissza magad." Mr. Laing teljesen helyes, amennyiben azt mondja: "Ugyanígy, a kormányzati vásárlások a banki hitelek ne küldjön csaknem olyan eros a vételi jelet mondjuk eszköz értékpapírosítás mögött álló több száz hitelek diverzifikálják kibocsátó és földrajzi locale." A második szeretném felhívni a figyelmet a Senior Editor Sandra Ward interjút Ray Dailo fõnök befektetési tiszt, Bridgewater Associates címmel. "Recesszió? Nem, ez egy D-folyamat, és ez hosszú lesz. " Ebben az interjúban, Ms. Ward azt kéri két nagyon fontos kérdést. : "Tehát ha nem dolgok jelenlegi állása szerint a szerkezetátalakítási folyamat?" és "van szerkezetátalakítási a bankok a kiindulási pont?
The Barron's terv megfeleloen meghatározza jelzálog fo módosításokat kritikus elso lépést, de a nem megfeleloen azonosítja, akárcsak Mr. Laing, a szervezetek, amelyeket meg kell megvalósítja ezeket a módosításokat, a nagy számú lakossági jelzálog értékpapírosítások. Ha a terv beszél a szükséges kormányzati cselekvés nincs címe, akárcsak Mr. Dailo a jelentos globális hitelezési tevékenységüket, és ennek megfelelo eszköz leértékelodése hogy a dobogó a hazai és a globális piacok és a hitelkockázat. Talán egy kerekasztal-beszélgetés a titkár Geithner, Mr. Dailo, és Mr. Gross a Pimco, valamint néhány, a kerekasztal reguláris, lehet világító.
A Barron's terve észrevételeit a szükség-hoz kap a gazdaság "pályára" és a "pénzügyi rendszer fix." A terv úgy egy felülrol lefelé építkezo megközelítés a hangsúlyt a meglévo banki intézmények. Barron's, amely nem foglalkozik a gazdaság kell, hogy újra a pályán? Van ez hivatkozva a gazdaság a General Motors (GM) és a 20. század közepéig? Vagy a Barron's beszél a gazdasági társaságok hasonló GT Solar International, Inc., (SOLR) és az a 21. század elején? Ez egy kérdés arról, hogy hol Barron's koncentrál. Ha a Barron's várja, aztán kell összpontosítani a kis-és fejlodo vállalkozások és a vállalkozók. Ezek az egyének és a vállalatok nem kapnak szanálás. Nem tudnak hitelt és a szükséges finanszírozást növekszik. Ezek nem jön Washingtonba, és segítséget kérni. Következésképpen, amikor a terv vonatkozik, hogy megállapítsák a pénzügyi rendszer, amely rendszerét rögzíto? Ez a rendszer a nagy globális pénzügyi intézmények és a nagy, globális ügyfeleket szolgálnak? Vagy ez a rendszer kis helyi bankok, pénzügyi vállalatok, kockázatitoke-befektetok, és az egyének? Lehet, hogy az ellenorzés az adatokat, amelyekre ezek a csoportok létrehozása legtöbb új vállalkozások és a foglalkoztatás lehet az érték.
Része nehéz a "meghatározó pénzügyi rendszer" az, hogy nem lehet, mint egy. Van egy pénzügyi rendszer és gazdaság, amely az Egyesült Államok és az irányadó kizárólag az állami és a szövetségi kormány az Egyesült Államok. Van egy másik gazdaság és pénzügyi rendszer, amely egyszerre belül és az Egyesült Államok nélkül, amelyre az részben az Egyesült Államok kormánya, hanem más állami szervek. Van egy pénzügyi rendszer szabályozott vállalkozások és a pénzügyi rendszer foként az ENSZ-szabályozott szervezetek. Mi amerikai állampolgárok és a mi kormány erosít a rendszer és a gazdaság szabályozására és ellenorzésére is. Nem tudjuk erosít a gazdaság és a pénzügyi rendszer mi sem szabályozza és ellenorzése.
Kezelése mit csinálunk ellenorzés, mondjuk eloször tisztában jellegének jelzáloghitelek és az ahhoz kapcsolódó szerkezeti problémákat. Jelzálog adósság kölcsönt biztosított a címet egy mögöttes eszközt. Ha a kölcsön 100.000 dolláros történo 5%-os kamat és a piaci árfolyam megy 10%-os, a hitel érdemes, a piacon, $ 50,000. Ha ugyanarra a kölcsönre történik egy AAA adós és a hitelfelvevo hitelezési pontszám csökken, a piaci árat a hitel esik azt tükrözi, hogy hitelminoség-romlás. Ha az érték az eszköz biztosítja a hitel csökken, ezért ez a piaci ára a kölcsönt. A lakásárak csökkenése, a mögöttes biztonságát jelzálog alá. Mivel az emberek elveszítik a foglalkoztatás, a fizetésre való képességüket, hogy a meglévo jelzálog párolog.
Amíg a lakásárak stop alá, és van egy emelet lakáscélú értékek, a gazdaság továbbra is csökken a deflációs spirál. Háztartási vagyon továbbra is meg kell semmisíteni; félelem és kétségbeesés uralja majd a napot. A kormánynak meg kell hozni, a nemzeti moratóriumot Foreclosures. Helyett munkaszüneti nap, hívja a kizárás üdülés: Nincs több Foreclosures minimum 24 hónap.
Barron's joga meghatározni jelzálog alapveto módosítások kulcsfontosságú lépés a gyógyulás saját nemzeti gazdasági sebek. De a módosítások közelebb 50% névértékének az elso jelzálog és 100%-át a második jelzálog. Ha a probléma csak a bankok, ez is viszonylag könnyen megoldható. A probléma azonban abban rejlik, szerkezete a lakossági jelzáloghitel-piacát és a jelzálog értékpapírosítások. Mr. Laing címu cikke egyértelmuen mutatja, ez a probléma a "Shadow bankrendszer" Nem csak a bankok. Mivel a legtöbb lakossági jelzáloghitel értékpapírosítások struktúrája, nincs törvényes út-hoz erosít problémás jelzáloghitelek. A pool állománykezelo nincs világos jogi hatóság, a pool vagyonkezelo nem rendelkezik egyértelmu jogi felhatalmazással, a befektetok nem egyértelmu jogi hatóság, és senki nem járhat el, egyoldalúan, anélkül, hogy jelentos kockázata jogi lépéseket.
Csak a szövetségi kormány tudja törni ezt a log lekvár, és az amerikaiak meg kell követelik, hogy a kormány cselekedni. Legnagyobb jelzálog fedezetu értékpapírosítások gazdaság medence a jelzálog amerikai ingatlan-beli lakóhellyel vagyonkezelo. Ez azt jelenti, ezek alá az Egyesült Államok kormánya. Én határozottan arra utalnak, hogy a kormány megbízatása a törvény, hogy a vagyonkezeloi az értékpapírosított jelzálog-medencék joga van módosítani, változtatni és módosítja foösszegének összegek és a pénzügyi terhek minden kölcsönök bármely medencék. Továbbá a vagyonkezeloi kell az egyértelmu jogi felhatalmazással történo értékesítése, a kereskedelem, és / vagy csere bármilyen jelzálog tartott a medencében. A szövetségi kormánynak kell majd újraszövegezését feltételek minden értékpapírosítások adó vagyonkezelo a hatalom és hatóság tegyen meg minden és az összes vonatkozó fellépéseket, és minden olyan eszköz a medencében.
Ezen felül minden részletét, és minden olyan értékpapírosítás az amerikai lakóingatlan-jelzáloghitelek kell rendelkezniük CUSIP szám. Piaci árjegyzések mind vételi és eladási oldali kell bocsátani keretében jelentos szolgáltatásokat, mint például a Dow Jones, sok-nél kisebb $ 20.000 lakossági és nagykereskedelmi vásárlók. A befektetok és a lakástulajdonosok kell tudni mi van kiemelkedo a készlet tart a jelzálog és a pályázat minden az értékpapírok. Ez segíteni fogja a likviditást a piacon, amely már bezárták, ahol a különbség a között, és kérjen ajánlatot is szélsoséges. Ha a piaci érték ezen értékpapírok kevesebb, mint a lakástulajdonosok "becsült értéke otthonuk, majd a lakástulajdonosok eros ösztönzést vásárolni darab a medence és cseréje névértéke az igazolások névértéke a jelzálog. És így lesz likviditást kell adni a piacon.
Most hadd véleményezzék a gazdaság és a pénzügyi rendszer, amit nem kizárólag az ellenorzés. Vagyunk túl a korszak a "túl nagy ahhoz, hogy nem", és most a korszakban a "túl nagy ahhoz, menteni." Az interjú Mr. Dailo a Bridgewater Associates teszi a globális probléma, teljesen világos, visszafogták hitelezési tevékenységüket, leértékelése eszközök és a globális defláció. A jelenlegi globális pénzügyi rendszer, mint egy nagy ház elott álló fejlesztési vad tuz versenyzo egy kanyon. Az egyes országok központi bank és a szabályozó hatóságok hasonló tuzoltók rendelt egyedi házakat a joghatóságuk alá tartozó. Ahelyett, hogy közösen harcol a nagyobb tuz stratégiai ezek összpontosítanak egyéni házak, látszólag észre a dühöngo megsemmisítés hamarosan elnyel velük.
Miután a globális pénzügyi rendszerek szükségessé teszi, hogy a globális szabályozás. Ugyanakkor mindenki meg kell értenie, hogy a záró le a pénzügyi piacok és az innovációt súlyosan sérti mindenkinek, gazdag és szegény számára egyaránt. Kereskedelem, mind a helyi és globális, attól függ, jól muködo pénzügyi piacok, alap forgalom, kereskedelem-finanszírozási, hitelezési, és a hitel. Mint minden ember már természetüknél fogva ", a hajlandóság kamion, barter és cseréje egy másik dolog", ezért kell minden embernek van egy jól muködo pénzügyi rendszer. De hogyan jutunk oda?
Globális pénzügyi rendszer kell dolgozni néhány irányadó elvek: az átláthatóság, a szabad és nyílt hozzáférést, becsületes és tisztességes kezelése, valamint az eros és hatékony globális szabályozás. A piac résztvevoi olyan bizonyossággal, hogy a játéktér a szinten minden tekintetben. Senki sem szeret játszani a manipulált kaszinó, kivéve, ha ez a valaki másnak a pénzt. A pénzügyi sajtó feladata, hogy segítse a fejlodo formája párbeszéd és vita arról, hogy mi a globális pénzügyi rendszer 21. század fog kinézni. Barron's magazin kell vezetnie, hogy a vitát.
Végül, bár ez a sokk, hogy a gazdasági rendszer által generált pénzügyi felül, a következo sokk származhat máshol. Lehet Nyugat-Európa megment Izland vagy az Amerikai Egyesült Királyságban? Hogyan kereskedelem, az ipar és a pénzügy reagál a világjárvány, a pusztító aszály Kínában vagy Indiában, vagy valami más "külso esemény?
A Barron's terv fog egy szükséges lépés. Nem áll fel, és mindenkit emlékeztetni arra, polgárok, bankok, és a kormány, hogy tényleg tudod, mellette semmit azonosítása és kezelése veszélyt. És mivel hosszú ideje olvasója Barron's magazin, azt gondolom, hogy igaz, hogy Barron's lecke, az olvasók az évek során a "Ha nem érted a kockázatot, nem érti a bevallás vonatkozik."
Francis Goldwyn
Ügyvezeto igazgató
Határozatképesség Associates LLC
No comments:
Post a Comment