Minoségének javítása az Ön Service azonnal megnyerése, és segít megtartása Gazdag Ügyfeleink

A legújabb Merrill Lynch / Capgemini tanulmány milliomosok néhány érdekes tény merült miért fontos a szolgáltatást a tehetos vevonek. Sok ügyfelek eddig szolgáltatás minoségének egy szükséges eleme a kiválasztásával vagyonkezelés cég. Továbbá úgy találták leginkább HNW a hivatkozott áttétel családja, barátai és kollégái helyett hagyományos vállalati reklám.

Vannak 3 létfontosságú kérdéseket feltenni magadnak

- A pénzügyi szakmai, hogyan lehet használni a szolgáltatást Edge hogy minél több ügyf<él?

- Nem használ szolgáltatás megkülönböztetésére magát egy zsúfolt piacon?

- Hogyan lehet eladni szolgáltatás elöl egy potenciális ügyfél?

Én sikeresen értékesített több milliomosok évekig. Ahogy álláspont a szolgáltatási összetevo az üzlet az elso beszélgetés fogja meghatározni, ha tudod használni "ügyfélszolgálati", hogy Önnek egyedi akár a versenytársak. Sokszor során az értékesítési folyamat, értékesítés emberek is beépült a funkció / haszon értékesítés. Elfelejtik az értéke az emberi interakció és mit jelent a kapcsolatot. Elfelejtik eladni "üzembe egy arc a nevet". Az én egykori üzleti, mi események különbözo földrajzi területeken. Az embereknek, hogy én még nem találkoztam eljön megfelel nekem, csak hogy egy "arc a név". Ez mit tesz az emberi. Multi milliomosok a megfoghatatlan legtöbb eladás az emberek azonban, ha úgy döntenek akarnak üzletet a cég, ok szívesen megismerni az értékesíto személyt. Nem feltételezzük, hogy email legjobb kommunikációs eszközt.

Azt mindig is bevezessék a szolgáltatási összetevo az elso beszélgetés. Jellemzoen, azt mondanám, hogy valami ilyen irányban: "Milyen az a három tényezo, hogy mérlegelni fogja leginkább a döntést?" Akkor általában kap funkció / haszon típusú válaszokat. Azt mondják majd, "Hogyan fogja a szolgáltatást a cég jó hírneve tényezot a döntést?" Ha kapsz egy zavarba választ, ne csodálkozzanak. A legtöbb ember nem jöjjön ki, és mondja, hogy keres rendkívüli ügyfélszolgálati tapasztalat. Igen, akkor meg kell mondani. Ezt most a nyitó beszélni a cég, hogy a cél a jobb ügyfélszolgálati tapasztalat és a dolog, amit tennie, hogy e célok elérése érdekében. És most a versenytársak bizonyítani ok egyenlo, hogy mikor jön az ügyfél szolgáltatás.

Mit csinálsz a beállítás a vásárlás feltételei. Elmagyarázza elöl a szolgáltatási szintet, az a szervezet, akkor a beállítás a napirend minden a versenytársak. Már bevezetett szolgáltatás amit figyelembe kell venni ass súlyúak a különbözo lehetoségeket. Most, ok ítélve mindenki más a szolgáltatás színvonalát Ön kínál nekik. Rendkívül eros.

Szolgáltatás lehet még fontosabb

Mint a termék Te Értékesítés

Mint a Merrill Lynch / Capgemini tanulmány rámutat biztosít kivételes ügyfélszolgálati tapasztalatokat lehet fontosabb, mint a terméket árul. Ha az ügyfél érzékeli a termék hasonló más termékek o értékeli, majd a szolgáltatás, amit segít abban, hogy vállalkozásukat. Én dolgoztam egy üzletág, és a legjobb hivatkozások jött az ügyfelek, akik a szolgáltatást probléma, hogy én oldani oket.

Ha Ön egy kisebb butik cég, van egy elonye a fejlodo élvonalbeli ügyfélszolgálat az ügyfeleinek. Mivel te vagy kisebb akkor azonnal táblázat egy ötletbörze között a teto tagjai a szervezetnek. A szolgáltatás minosége is valamit minden tagja a vállalat is elkötelezett minden nap. Attól a személytol, aki fogadja a telefon Accounts Payable. Nem tudod elfogadni középszeruség bárki a szervezeten belül.

Ez különösen fontos az értékesítési képviselok. Rajtunk múlik minden személy hogy kötelezzék el magukat, hogy a kapcsolattartó személy ügyfeleik számára? Mit jelent a kapcsolattartó személy? Hadd magyarázzam. Én világossá tette, minden az én-m ügyfelek, voltam való érintkezési pont. Hívás egy szám. Az enyém. Beszélni egy személyben. Én. Ez volt az én kulcsrakész ügyfelek. Nem számít, milyen volt egy kérdése van. Hívtak. Aztán magukénak azok kérdés és felvette a kapcsolatot a szükséges személy-hoz kap ez megoldódott. Ez az én megszunt ügyfelek így 5 hívások, így hang-maileket, és általában csak a szerzés csalódott.

Sok ember azt hiszi, a kereskedelmi munka eladni. Ez egy nagyon rövid távon minden eladás területén. Ha maradok az Ön területén, ajánlásokat kap, és ott hosszú távon meg kell létrehozni az ügyfélszolgálat széle az Ön ügyfelei számára. Az egyetlen módja, ha ezt Ön által veszi át a tulajdonjogot az ügyfeleivel, és egyre ezek közül csak, kapcsolattartó pont.

Ez különösen fontos a tehetos ügyfél. Mint más vállalkozások megpróbálják "átcsábítani" õket, hogy majd emlékezni kivételes ügyfélszolgálat használhatja a viszonyítási alapként az Ön versenyt. Rendkívül nehéz elvenni az ügyfél, aki már nagy szolgálatot. Sok gyártó forgalmaz hasonló tételek. Nagyon kevés eladni "túlmutató" ügyfélszolgálatot. Ha 'nem, te hiányzol óriási lehetoséget.

9,5 milliomosok az Egyesült Államokban ....Hányan ügyfelei?

A milliomosok száma 8,3%-kal nott 2006-ban, és hány ultra magas Net Worth egyének (az a vagyona meghaladja a 30 millió) nott 11,3%-kal 94.970 fo. Ez várhatóan csak erosödni fog. A verseny igen eros üzleti érdekében, megértése milliomosok Vásárlás képzeletbelije létfontosságú. Helyesen helymeghatározó szolgáltatást lehet a kulcsa azonnal vonzzák, és a tehetosebb vevok megtartása.

Ne feledje, hogy valaki, aki $ 500,000 pénzügyi eszközökkel most ér majd több mint egy millió dollárt 5-10 éven belül. Ha elkezd dolgozni velük mai akkor növekszik a portfolió az ido és ott amikor eggyé válik a 10 millió az Amerikai Egyesült Államokat, hogy olyan eszközökkel több mint egymillió dollárt.

Összegezve azt kínálna több javaslatokat azoknak, célzás a tehetos piacon:

1. Helyezze magát kényelembe szolgáltatás bevezetése a kezdeti értékesítési beszélgetés.

2. Elérése érdekében szolgáltatás kiváló minoséget a szervezet

3. Fejlesztése "szolgáltatás benchmarkot, hogy messze meghaladja, amit a versenytársak is kínál. Akkor azonnal választja el a szemében a kilátás.

Ne feledje, minden tehetosebb ügyfél adja hozzá az Ön vállalkozása is hoz barátok, család és vállalkozás munkatársai potenciális áttétel. Érdemes idot elérni Service Excellence in te dolgod. Akkor fizeti ki ma, és jól a jövoben.

No comments:

Post a Comment