Milyen gyakran van önnek a vezetés hit az átlagos? A pontos számok vitatott, de a különbözo környezetvédelmi csoportok ék á
Nincs egyedül. A legújabb tanulmányok szerint az Ausztrál Statisztikai Hivatal azt mutatják, hogy egyre több a munkaképes korú népesség otthon dolgozik az összes, vagy egy részét a hét. Az egyedek száma, a tömegközlekedési eszközök használata is egyre gyakoribb. Add hozzá nyugdíjasok, háziasszonyok, kerékpárosok, gyalogosok és azok, akik csak élnek mindenhez közel az keverjük össze, és úgy tunik, hogy a burjánzó overpricing folyamatban van. Hogyan történt ez?
Hibáztatni a kiosztott mindkét oldalon itt. Fogyasztók akart instant internet idézetek és ausztrál gépjármu vállalat hajlandó adni nekik. Természetesen, mint a régi megy velos mondás, "ha ez jó és gyors... Ez nem olcsó". Talán az sem látszott drága elott, de a gazdaság szigorításával mindenki nézi a költségvetést, kérdések merülnek hogyan gépjármu biztosítást is következetesen olyan drága.
A hozzáadott költségek származik oly módon, hogy takarót lefedettség idézetek számították-felhasználásával "átlagos vezetok". Mégis legtöbb ausztrál nincsenek átlagos és nem érdemli meg kap egy kaptafára valamennyi politika. A technológia létezik kínál több személyre, valamint testre szabott megközelítések.
A kulcs itt a kérdéseket. Azok, akik hátrányos helyzetu kilométer meghajtó a héten, mint az "átlag jármuvezeto" esnek különbözo kockázati zárójel, mert nem a közúti forgalomban gyakran. Azonban a legtöbb biztosító vállalatok nem zavarja megkérdezni ahol meghajtó a gépkocsi, ezért azokat nem tudják, hogy a kliensek vonnak terjed ez nem egyezik a megfelelo kockázati szintet.
Szerencsére, van néhány egyedülálló gépjármubiztosítás társaságok, akik idot, hogy különbséget. Ezek a kérdéseket, mint például, ahol vezet a hét folyamán a munka, hogy az autó használják ingázás szempontjából, és hogy az autó parkol biztonságosan, vagy nem. Miközben még néhány kérdés, mint fogyasztókat, ha megszokták, hogy ezek a biztosítók is kínálnak majd csak kedvezményes árakon alapuló valós kockázati szintek. A néhány extra pillanatok elején az idézet folyamat, elképzelheto, elindult a prémium jelentos különbségek.
, Ha otthon dolgozik, támaszkodhat elsosorban a tömegközlekedés, vagy csak hajt néhány kilométerre egy hét, ez tényleg nem értelme túlfizet az Ön biztosítási fedezetet. Miért fizet többet, ha lehet kevesebbet fizessenek?
Ezért a következo alkalommal, amikor megjelenik egy autó biztosítás kérdoívet, nézd meg, mit kérdezem. Látod kérdést, hogy erofeszítéseket tesznek, hogy megismerjék Önt és árak a kockázati szintjének megfelelo? Vagy nem tunik, mint a költségvetés arról szól, hogy kap elárasztott egy "átlagos jármuvezeto" takaró fedezeti politikában újra? Kell készíteni a további részleteket tudhat meg a szokások és tudna is készül további dollárt a költségvetésben.
No comments:
Post a Comment