Az államkötvény egy biztonsági kérdés a nemzeti kormány egy adott ország adja a jogot, hogy a bemutató kérje a megígért kamatot kell fizetni a megállapított idoközönként (általában) eredménye. Ez egy speciális kötés alapján a minosége a kibocsátó. Olyan ez, mint bármilyen más "tartozom neked" (adóslevél) eszköz, de az egyetlen speciális, hogy a kibocsátó a nemzeti kormány, vagy egy meghatalmazott képviseloje nevében a nemzeti kormány. Nemzeti kormányok kérdések kötvények finanszírozása érdekében< kieso költségvetésük, és mivel a szintje államadósság növekszik világszerte, állampapírok általában, és államkötvényeket, különösen, egyre növekvo érdekes befektetési formák. Mivel ezeknek az eszközöknek az elméletben magas likviditású, azokat lehet használni (bár a közép és a hosszú távú eszközöket) a likviditás kezelése a különbözo gazdasági témákban. Mint abban az esetben által kibocsátott kötvények magánvállalatok (nonstate szervezetek) az általuk képviselt ígéretét, hogy fizet a tulajdonos egy sor kamatszint (ismertebb nevén a szelvény) tartama alatt a kötvény és a visszafizetni a pénzt teljes egészében a meghatározott idopontban .
Ez az az általános szabály, de lehetoség van a kérdés örök kötelék, amelynek elsodleges soha vissza kell fizetni, de a kormány szolgáltatást oket. Ez, például, a helyzet lejáratnélküliállamkölcsönkötvény az Egyesült Királyságban (UK). Ezek a ritka élo példája örök idokre a kötvénykibocsátások, bár technikailag a kibocsátó számára azt az opciót, hogy megváltsa oket. Azokat különösen népszeru finanszírozási katonai konfliktus a múltban, és még mindig vannak élo lejáratnélküliállamkölcsönkötvény-ben kibocsátott ahhoz, hogy a brit kormány finanszírozásához szükséges pénz eloteremtéséhez napóleoni háborúk. Államkötvények, mint általában a hazai pénznemben denominált és gyakran említik államkötvények. A nemzeti kormány egy szuverén hatalom és ezért a kötvények a minoségre is.
Államkötvények tekinthetok elméletileg a kockázat nélküli kötvények, feltételezve, hogy a nagyon alacsony, vagy semmilyen valószínusége, hogy a nemzeti kormány lesz az alapértelmezett és mennek csodbe. Bár a közgazdászok is azt állítják, hogy valamennyi gazdasági ügynök (beleértve a nemzeti kormány) hajlamos arra, hogy csod esetén fizetésképtelenek, a jogi elmélet is (jogosan) arról, hogy a kormány bármikor igénybe a népszerutlen és kissé erkölcstelen lehetosége államosítás és elkobzás teljesítése érdekében pénzügyi kötelezettségeit. Legutóbb Oroszország után 1998-válság bejelentett moratóriumot az adósság a szervizeléssel, ám szervizelésével államadósság ismét egy ido után.
Államkötvények tekinthetok gyakorlatilag riskless, hanem tudnia kell, hogy ez csak az, hogy a hitel-kockázati azaz annak kockázata, hogy a hitelt nem kapják vissza. Az összes többi kockázat továbbra is jelen vannak, és foleg osztani minden egyéb kötvények, függetlenül a kibocsátó, mint a deviza-, muködési, és így tovább. Államkötvényeket, mint más kötvények, szintén eddig hitelminosíto intézet, és bár a megítélése a stabilitás és képtelenek csodbe mennek, a minosítések eltérnek. Csak a legfejlettebb ipari országok egy "tripla A" minosítést, miközben pl Japánban és Olaszországban (bár tagjai a G7 országok) az értékelés alatt legfeljebb egy. Államkötvények, hogy a szó szoros értelmében késedelmi free lehet vonzóbbá, különösen akkor, ha a beruházás nem történik meg a csúcs-os kamatláb ciklus, ebben az esetben van egy egyértelmu lehetoséget tokenyereség. Ha a beruházások a legnagyobb a kamatláb boom, akkor amikor a kamatláb csökken, értéke a kötvény csökken és jóval meghaladja a névleges értéket. Kötvények, hogy fix kamatozású pénzügyi eszközök nagymértékben függ az (aktuális, piaci) kamatláb, és a piaci érték kapcsolódik a kamatszint alkalmazni.
Az árának növekedése a kötés azt jelenti, hogy csökkent a kamat, ugyanakkor a fordított esetre vonatkozik, amikor az árak esnek. Gyakran kibocsátása államkötvények központosított nemzeti szinten bár gyakran a helyi önkormányzatok is jogosult a jog növelése szükséges finanszírozza a pénzügyi piacokon. Legutóbb a tartozás funkció bízták meg a kormányzati ügynökség, amely értékpapírokat bocsátanak ki a nevében a nemzeti kormány és a pénzügy adósság Kezelo Központ jogosult a törvény által vitatott állampapírok (kötvények, vagy "kocasüldo"), és kezelje szervizelése a fennálló állomány. Vannak még más módozatokat jelen. Néhány országban a központi bank, a pénzügyi képviselo a kormány lehet kiadására jogosult kötvényeket, azaz az állampapírok, míg mások a Pénzügyminisztérium is felelos az értékpapír-kibocsátó számára a nemzeti kormány. Azonban, mint már rámutatott, a jelenlegi tendencia az, hogy szervezzen egy külön kormányzati hivatal, ahol a dolgozók bíznak meg a feladattal, az államadósság kezelése, mentes napról-napra a politikai nyomás. Azonban a gyakorlat azt mutatja, hogy független a napi politika igen nehéz fenntartani.
Annak fontosságát, hogy államkötvények növekedni fog, különösen a hagyományosan eladósodástól kormányok keresik a probléma az államadósság, hiszen egyre nehezebb finanszírozási igényeit a költségvetési beáramlások, és pénzesítési államadósság pusztító következményekkel jár a gazdasági fejlodés és a gazdasági és pénzügyi stabilitást.
No comments:
Post a Comment