Hadd kezdjem azzal a vetítés. Ellenorzését követoen több mint tíz fizetett és ingyenes szurovizsgálatokat eszközök tudom összefoglalók, hogy kapsz olyan sok lehetoség, ami feltétlenül összekeverik többet, mint segítséget. És mit csinál a jó, ha a szerszámok de nem a tudás, hogy hogyan és mit keresés? A keresés oktatási kínálat kezdetleges tanítás, hogy végre egy keresést az alacsony P / E, a jó osztalék hozamú, nagy növekedési potenciállal rendelkezo vállalatok. Tehát a Screener húzza két ismeretlen cégek roham a képernyon. Szeretne finanszírozza oket anélkül, kiadási ido, olvassa el a pénzügy, az éves jelentést, üzenetet tábla és az információs az internet? Nos, nem, így akkor is vissza tér nulla. Vagy anélkül Screener csinálsz a házi feladatot. Ha azonban a beruházások válogatás nélkül, és szerencséjük van, akkor ez a második, elveszíti a beruházásokat teljes egészében, akkor felejtsd el a Screener örökre.
Mi a helyzet a hátsó vizsgálati programokat? Az összes jól hangzik, amíg rájönnek, hogy a múlt nem jósolja a jövoben. Képzeld el, hogy kényelmesen ül a számítógépe elott 2008 augusztusában. Tudod hogy van ez a pénzügyi válság fenyeget, ám a Fed foglalkozik vele. Vagány! Úgy dönt, hogy vissza teszt néhány stratégiát, legyen az opciók, határidos vagy bármely más eszközzel. Valószínuleg akkor lát egy bika elfogultság attól függoen, hogy meddig mész vissza forrás adatait a hátsó teszter. Nos, tudja mit? Vissza a teszter sem rendelkezik olyan információt mer következményekkel hogy jön a két hónappal elore, és akkor az információk alapján a rossz terhet. A hát tesztelok és a statisztika mögött az ilyen programok játszottak piszkos trükk, hogy ezeket a tapasztalt befektetok is, beleértve a pénzügyi PhD megpróbálja túljár vki eszén a piacon keresztül statisztikai arbitrázs, fekete doboz, algoritmikus kereskedés és így tovább és így tovább. Mi a hátsó tesztelés nem egy befekteto meg neki a számára a "Fekete hattyú" esemény, azaz ismeretlen ismeretlen, elveszíteni dollártrilliókat ahogy most történik.
Végezetül pedig vigyázz az újonnan hangú termékek. Opciós és határidos gondolok. Többsége a forgalmazott termékek és brókerház kínál több és jobb módja VESZÍT nagy! És díj túl sok, amit kínálnak. Nekem van aláíró megjelöl és használt több mint öt brókerház találni arra, hogy csak az egyiket, hogy én is az ügyfélnek, hogy nem érték. Nem csak a valós és tegyék közzé a jutalékok, hanem az oktatás és a gondozás során ügyfélkör nyújtanak. Mások úgy érzi, kényelmes és hangulatos és díjat négyszer amit várhatóan fizetni. Kreatív marketing és bemutatása hívom ezt.
Ez a post nem a bash brokerages közvetlen, hanem pont meg többet a csapdák azok létrehozása a rendszeres és rémült befekteto. Nem tartozik rájuk! Csinálni a házi feladatot, tegyen fel kérdéseket, és kezdje kicsi ahhoz, hogy kitaláljuk, ahol a fogás van. Jó kereskedelmi és beruházó és szeretnék minden jót!
No comments:
Post a Comment